Service & support

De servicedesk van Neone Nederland kunt u raadplegen voor vragen of opmerkingen rond de volgende systemen en software:

 

Bij vragen, opmerkingen of storingen van een van onze producten of diensten, kunt u contact opnemen met onze Servicedesk Software. Als u dit per mail doet, wat onze voorkeur heeft, wordt er direct een ticket aangemaakt, en kunnen onze supportspecialisten tijd inplannen om uw bericht te behandelen.

Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur. Voor spoedeisende meldingen is de servicedesk zelfs 24 uur per dag, 7 dagen per week, bereikbaar. Daarnaast is het altijd mogelijk om een SLA met ons af te sluiten.

Wij ontvangen uw meldingen het liefst via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., zodat we zeker weten dat we weten waar we over praten (inlezen, onderzoek), en voldoende tijd voor u vrij kunnen maken.

E-mailDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Voor alle hardware gerelateerde vragen of storingen (inbouw of montage of storing aan voertuigapparatuur als BCT, Mobitab, Taximeter, Printer) en overige systemen als Chauffeurszuil, en Taxipoint) kunt u contact opnemen met Carcomfort Nederland. 
 
Telefoon Carcomfort Nederland (hardware): + 31(0)20 - 6431885